Bagaimana kami boleh membantu anda?

Saya terlupa butiran log masuk. Apa yang patut saya lakukan?

Jika anda terlupa kata laluan anda dan tidak boleh log masuk, kami akan membantu anda menetapkan semula kata laluan anda.

Klik pada 'Tetapkan semula kata laluan anda' pada halaman log masuk dan masukkan alamat e-mel atau nombor telefon anda. Kami akan lihat jika kami boleh memadankan butiran anda dengan akaun anda.

Jika boleh, kami akan menghantar pautan untuk menetapkan semula kata laluan kepada anda. Jika anda tidak menjumpai e-mel kami dalam peti masuk anda, sila lihat spam folder.

Ikut arahan untuk menetapkan semula kata laluan anda.

Jika anda masih berdepan masalah untuk log masuk, hubungi kami dan Ploom Care Team bersedia untuk membantu anda.

Hubungi kami di talian 1800 228 338 atau alternatif lain, anda boleh hubungi kami melalui borang Hubungi Kami.